Till salu

tisdag 13 januari 2009

Barnvagnsleksak


Eller vad heter det?? Barnvagnsmobil kanske. Ja, hur som helst så började jag fundera på vad vi saknade och vad vi inte var nöjda med till vår son som nyfödd. Eftersom vi inte handlat lika mycket denna gång då vi har det mesta. Men några saker vill man ju ha nytt. Bla. hade vi ingen sådan, tro mig jag letade men det var ingen jag fastnade för eller matchade eller hur det nu var. Blev nöjd tillslut då jag provade några olika figurer och upphängnings sätt. Kan hända att det räcker med tre figurer men det är ju bara att ta av efter tycke och smak.
Material: Tillverkad av små restbitar fyllda med vadd. Gummibandet är från en slaktad ryggsäck som gjort sitt. Nu ska jag bara få tag på plast ringar som håller fast den i vagnen.

10 kommentarer:

jonnakaos sa...

Gillar verkligen dina skapelser och tycker du kämpar på ordentligt även om du har en bebis på väg.

Kommer att fortsätta kolla på denna sida.

prickig design sa...

super fin!! min blev också sådär fin... i huvudet!den blev aldrig gjord...

Vindling sa...

Jättesöt! :)

Annelie sa...

å vad fin!
Jag hoppas tygerna kommer snart... när jag städade mitt tygföråd upptäckte jag att det nästan är slut på vit o svart mudd.. o så skulle jag beställt joggingtyg åxå. Dumt att jag inte kollade upp ordentligt vad jag behövde :( Men men, då blir det kanske en beställning till snart ;)

Katharina sa...

Väldigt söt! Tror den kommer bli riktigt uppskattad.

Mysebo sa...

Fin fin! Roligt när ens idéer blir till verklighet. Jag har så många idéer i huvudet nu, men de kommer lixom inte ut. Tror det beror på nervositeten inför den stundande inskolnigen. Om en vecka börjar LillPrinsT på förskolan.

OttoPippi sa...

Smart! De kommer att vara jättekul att titta på för din lilla om ett tag :-) Snyggt också!

Veronica Tingvall sa...

Vad kul att du vill vara med och tävla om tofflorna och vilka fina saker du syr. Jag kämpar med symaskinen, vi kommer inte riktigt överens än men jag hoppas att det ska lossna snart.

Jag kommer gärna tillbaka till din sida:-)

Hoppas du får en härlig dag
/Veronica

lilla hjärtat sa...

Tack så mycket!
Å, välkomna hit jonnakaos & Veronica.

-Morvern, tack för tygleveransen. Kan redan nu lova att jag vill beställa igen ; )

-Mysebo, lycka till med inskolningen, på tre timmar hinner man mycket ; ) när väl nervositeten lagt sig.

Anonym sa...

Surfade inspiration rill barnvagnsleksak för jag har också tänkt göra en själv :)Din är jättefin!!! Jag funderar på om man kan använda de krokar som man har till duschdraperier?