Till salu

tisdag 1 juni 2010

Till en och samma kund

I morgon kommer en av mina stor kunder ; ) I bland tittar hon förbi med egna önskemål och i bland shoppar hon direkt från mitt lilla lager. Tre kvarts byxorna köpte hon av mig redan på loppisen men nu har jag sytt i resår i mudden.

En ärmlös rosa stretch frotté klänning med stjärnapplikation kantad med vit mudd. Den fick hon med sig direkt då jag hade den med på loppisen.

Denna singoalla höll jag på med när hon kom hem till mig. Mönstret har jag gjort själv men fick inte till halsringningen då jag tänkte att det skulle vara resår. Hon ville jag skulle kanta den med vit mudd så det löste sig för denna tunika/klänning med ; )

+ Med nöjda återkommande kunder
- Att det skall vara så svårt att få till ett singoalla mönster


5 kommentarer:

annkatrin sa...

Bra smak din kund har! Singoallan blev jättefin med vit kant i halsen!

Kort og Søm sa...

Så fine ting du har sydd! :O)

lilla hjärtat sa...

Tack så mycket, ja visst har hon smak ; )

KRUMELEJ sa...

Vilka jättefina beställningar och visst är det kul när "kunder" kommer tillbaka :D. Ha en skön helg i solskenet.

TRI o MAR sa...

Jättefina kläder!! Jag gillar skarpt den rosa klänningen med stjärnan!!