Till salu

lördag 29 maj 2010

Mössvädret fortsätter


Efter förra inlägget hittade jag denna sötnos i min mail, självaste ägaren av djungelmössan. När han fick den var jag osäker på om han skulle hinna använda den innan värmen skulle komma för att stanna. De små trollen växer ju så fort. Nu tvivlar jag inte på att han inte hunnit använda den för behovet av mössor finns fortfarande här när vi nu går in i juni månad. Vid den här tidpunkten brukar jag inte sy mössor men tillverkningen fortsätter. Så ni som väntar på solhattar och kepsar, de kommer med solen ; )

Vår lilla skatt

Colling till kompis

Detta set var en present till en av kusinerna som blev 3 år. Ett annat år gick färgerna i turkos/svart, nu önskade mamman svart/rött. Ingen live bild på det men det kanske kommer det med ; )

1 kommentar:

Kort og Søm sa...

Fine luer, og fin bukse du har sydd!! :O)
Ha en fin dag,
klem Fredrikke