Till salu

måndag 17 maj 2010

Klänningar


Det blev några klänningar som fick följa med till barn loppisen i lördags. Bla. de här två retro klänningarna/tunikor. Nu hittade de inget nytt hem så dessa är till salu. Det var varmt, ganska mycket folk och jag hade och göra tills jag packade ihop. Det var jättekul, jag blev av med en hel del från barnen men sålde mycket av mina egna alster. Tack alla för fina kommentarer och ni som handlade, det värmer. Sedan måste jag berätta att det kom fram en bloggare jag inte känner igen som sa att hon följt min blogg innan hon själv började och inspirerats av mig......oj, va glá jag blev. Hade lite mycket att göra så jag hann aldrig höra vem du var??
Mönster: OTTOBRE Nirunaru-klänning stl.92. Mått ca. 45 cm från axel ner till fåll
Material: Bomullstyg från loppis
Maila mig om du är intresserad

6 kommentarer:

mynta sa...

Vilka söta klänningar! Har precis hittat till din blogg och vill bara säga att den är jättetrevlig!

TRI o MAR sa...

VIlka söta klänningar! Har ritat av mömstret men itte fått sytt något. Kul att se att de är så söta.

Le Petit sa...

Så söta! Den gula var min favorit. Jag har också tänkt sy av detta mönster...har bara inte bestämt vilket tyg jag ska använda ännu.

Palven sa...

Den gula blev favvon - superläcker!

Annelie sa...

Skitsnygga klänningar! Kul att det gick bra på loppisen :)

annkatrin sa...

Underbara sommarklänningar! Har nog också den gula som favorit. Har själv precis startat en blogg om barnkläder och sömnad och kikar runt lite för att inspireras. Alltid roligt att se fina barnkläder! =)