Till salu

måndag 30 november 2009

Julmarknads helgen är över.....

Då var första advent och min medverkan i årets julmarknad över. Här tändes advents staken på frukost bordet i all hast, mer symboliskt än mysigt. Då stora killen legat sjuk sedan i Onsdags. I dag känner han sig bättre och är uppe på benen igen, så skönt. Julmarknads helg med mycket regn och fler besökare på Söndagen. Fick en känsla av att de flesta var där för att infinna lite julstämmning. Men lite såldes, jag fick några beställningar och visitkort delades ut.

Har fått frågor om jag även säljer träskyltar via bloggen och det gör jag gärna. Sänd mig ett mail så ordnar jag det.





Gjorde några Jul säckar i två storlekar med texterna GOD JUL och PEPPARKAKOR. De mindre kan även användas som ljuspåsar.


2 kommentarer:

Madelene sa...

Det tycker jag absolut att du ska göra...vanlig hobbyfärg funkar utmärkt till väggmålning. Och man får det precis som man vill ha det! Är riktigt roligt att måla stora motiv.

KRUMELEJ sa...

Vilket fint bord du hade! Kul att du aven fick lite salt. Du gor ju sa himla fina grejer.