Till salu

fredag 27 november 2009

Julmarknad

I morgon bär det av till Berget på julmarknad, ska bli så roligt. I år står jag själv, så det är extra pirrigt men det ska nog gå bra. Här har det pysslats en hel del mellan varven. Som vanligt är det lite att stå i ända in i det sista. Tyvärr har både bloggen och några beställningar blivit lidande men så fort helgen är över så ska det bli ändring på det. Inlägget skrivs medans den sista färgen torkar........

Bjuder här på några smakprov av det hårdare slaget som kommer att finnas på mitt bord i år. Här är det min snälla pappa som hjälpt mig med snickeri biten. Även några små knoppbrädor ska få följa med. Trevlig helg på er alla och hoppas några av er kikar förbi.








2 kommentarer:

Annelie sa...

Jättefina! Hoppas det gick bra idag! Jobbar ju 10-19 hela helgen så jag har ingen möjlighet att komma ned o säga hej :(

KRUMELEJ sa...

Vilka jättefina saker. Lycka till på marknaden!