Till salu

onsdag 18 november 2009

Byxor och ett gäng dregglisar




Äntligen får jag till ett inlägg. Har en hel del bilder som ligger men har inte fått tiden att räcka till riktigt. Försöker att kika runt hos er andra och det är mycket fint som skapas men jag har tyvärr inte hunnit kommentera så mycket som jag tänkt.
Julen närmar sig och även i år kommer jag att stå på JULMARKNADEN Kulturcentrum Berget i Degerfors, jätteroligt. Så här är förberedelserna i full gång mellan beställningarna.
Kom över en så härlig frotté som blev byxor till grabbarna och en dregglis. När den bruna tråden satt i blev det några dregglisar i bruna nyanser. Återkommer med fler bilder av vad jag kommer att ta med mig till marknaden. Har fått lite önskemål om shabby chic......

3 kommentarer:

Vindling sa...

Kul att du ska vara med på julmarknaden i år med. Skulle också ha bokat upp mig, tillsammans med min syster. Men så backade hon ur och jag hade ingen motivation till att göra det själv så jag hoppar över. Hoppas det går bra för dig. :)

Cecilia & Busiga ungar sa...

Byxorna var helt underbara.. Lycka till på marknaden!!

Unknown sa...

underbara grejjer!
brallsen ser såå sköna ut:)
**erika