Till salu

onsdag 2 februari 2011

Rolig beställning



I veckan har jag färdigstält två större beställningar som jag haft lite fria händer till. Det är extra roligt när man får kombinera och lägga till lite detaljer efter sömnadens gång. Denna beställning önskade mamman till att börja med ett par svarta moln leggings, stjärnbyxor och en mössa till sig själv med en applikation. De röda muddisarna hade jag helt fria händer till, så de föll på ett par namnbyxor vilka blev väldigt uppskattade. Hittade en sista bit av det gula moln tyget och då blev det ett par till ; ) Efter att jag sänt bild på beställningen kom det härlig respons tillbaka
- Jättefint kan inte sluta le ; )
Då har man lyckas känner jag, kul.

6 kommentarer:

Kort og Søm sa...

Kjempe fine!
Ha en fin dag :O)

Tosing sa...

Härliga kläder! Kommer man någonsin tröttna på molnen ;)

Fangoria sa...

HÄrlig beställning, och jag tror de kommer bli jättenöjda!

lilla hjärtat sa...

Tack, ja de där molnen skulle jag kunna sy mycket mer av ; )

KRUMELEJ sa...

Visst är det extra kul med fria händer. Jag förstår att beställningen blev uppskattad....för den är toppenfin!

Anonym sa...

Jag skulle vilja ha de svarta moln byxorna. Vad kostar dessa?