Till salu

lördag 29 januari 2011

Kalas var det här




Då har vårat lilla charmtroll fyllt 2 år! Så nöjd, blåsa ut ljus (vilket man annars aldrig får göra), fick sin första cykel...en blå tre hjuling. Paketen fick han hjälp med av sin bror som förste paket öppnare. Nu har de namnsdag båda två på samma dag så det blev ett paket även till storebror. Inte lätt att förstå det där alla gånger. Lite tuff vecka som varit då jag dragit på mig en förkylning så några beställningar orkade jag inte med denna vecka. Så ni som väntar på beställningar räknar jag med att jag kan färdigställa dessa till veckan. Återkommer med lite bilder.

3 kommentarer:

Heartbeatdesign sa...

Gud vilka sötnosar och vad mycket fint du syr!
Va kul att du lagt till mig i din lista, det uppskattas!
Den kommer inom en snar framtid hoppas jag, mycket med studierna just nu men ska finna nån ledig timme till en turtorial

Kort og Søm sa...

Gratulerer! :O)

Jeg snakket med de i butikken ang nåler, og hun forklarte at nålene til overlocken hadde litt annen tykkelse enn de vanlige. Og som hun poengterte at det var jo dumt å risikere å ødelegge en så dyr maskin.
tar ikke sjangsen på det...så da blir det heller litt dyrere nåler!
Ha en fin kveld :O)

lilla hjärtat sa...

Tack, den ser jag fram emot H.

K o S, bäst att ta det säkra före det osäkra, jag har inte hunnit jämföra mina nålar än. Jag skulle inte heller chansa.