Till salu

tisdag 24 augusti 2010

Kepsar


Hela sommaren har grabbarna burit dessa kepsar jag sydde förra året. De bara älskar dem och jag också. Försöker jag med en annan "köpt" keps brukar stora grabben säga till att han vill ha den mjuka kepsen. I söndags kom sommaren på besök här igen så vi passade på att åka ner till sjön för att mata änderna och avsluta med en glass, så härligt. Nu till något jag skäms över, en riktigt lång leverans tid på en keps. Tyget till grabbarnas kepsar ligger mig extra varmt om hjärtat då det kom från min mormor och att hitta liknande var inte lätt. Provade först i ett tunnare jeans tyg men ville gärna sy en randig också då beställaren har sett mina små modeller live. Så resultatet av detta blev två stycken kepsar. Om någon av kepsarna faller i smaken så hoppas jag han hinner använda sin "sena" keps innan snön faller ; ) SKÄMS

1 kommentar:

designofluna sa...

Snygga kepsar! Jag tänkte få passa på att meddela att jag har en tävling på min blogg där du kan vinna en valfri Lunafigur. Kolla in om du har lust!