Till salu

fredag 26 februari 2010

Bättre sent än aldrig....


För en tid sedan fick jag inte mindre än två utmärkelser på samma dag. En av darling och en av e.k.o.
Så kul, tack så jättemycket!
Tänk att en del saker bara inte blir av med en gång, som inlägget här. Jag måste erkänna att det var svårt att komma på sju saker som inte är allt för personliga och som kan vara intressant att veta om lilla mig. Nåja någonting kanske är roligt för just dig att veta ; )

Med denna utmärkelse följer att jag skall:

*kopiera awarden från min blogg
*länka personen som jag fått den av
*berätta sju intressanta saker om dig själv
*välj sju bloggar som du vill ge den till
*länka till dem
*lämna en kommentar i deras blogg om att du gett dom en award

Här följer sju saker ni kanske inte visste om mig:
1: Jag känner mig inte så "gammal" men en siffra påminner mig om att jag är en av de äldre sybloggarna....är man född -70 så fyller man visst 40 år i år ; )
2: Är 1,57 cm lång
3: Jag är en typisk våg
4: Är en riktig gottegris som älskar choklad
5: Gillar Magnus Uggla
6: Är inte vegetarian men äter inte "helt" kött.
7: Har mer tyg än jag någonsin kommer att göra över med...vem har inte det??
Nu har denna utmärkelse cirkulerat runt bloggarna så jag väljer att ge den till alla er kreativa människor som ger värmande kommentarer. För er som bara kikar in. Ni som delar med er av tips och iddér. För er som gör det möjligt för oss att sy i underbara tyger, Tack!
Önskar er alla en trevlig helg.

1 kommentar:

Maribel sa...

Hej! det finns en utmaning till dig i min blogg