Till salu

måndag 5 september 2011

Ett rosa inlägg













Några av dessa plagg är beställningar åt olika håll. Men då jag inte bloggat så flitigt i sommar så valde jag att samla lite rosa toner i ett och samma inlägg. I bland kan man tro att jag bara syr i "grabbiga" färger unisex, men har man bara grabbar själv blir det ju inte mycket rosa. De olika modellerna har jag sytt tidigare så det är inget nytt.



Mönster: Singoalla klänning Ulla Welinder, A-linje klänning Allt om handarbete, muddjeans eget, mössa eget



Material: Singoalla ett tyg från tygrullen i Degerfors, molnen från Jny, jeans från gömmorna, mössa jersey från Jny.


4 kommentarer:

Miiaoo sa...

O så många fina rosa saker du har sytt!! Gillar verkligen dina sydda alster!

Camilla sa...

Håller med föregående talare, jättefint rosa inlägg! Allt ser jättefint ut!

lilla hjärtat sa...

Tack så mycket, vad glad jag blir

Kort og Søm sa...

Fine ting du har sydd!
God helg :O)