Till salu

torsdag 23 december 2010

God Jul

Vill önska er alla en riktigt God Jul!
Bjuder på ett julkort av våra små prinsar. Här på bild, lite sytt men inget nytt. Västarna är från i sommras när min bror gifte sig och byxorna sydde jag till grabbarna förra året. Ja, de passar än....jag som hade tänkt att sy nya. Kanske inte ska lägga till sån växtmån nästa gång ; )
Hoppas ni alla får en underbar jul med nära och kära. Undrar om tomten kan tänkas ge mig några extra timmar....är så mycket jag vill hinna med ; ) Ska under julhelgen kika in hos er andra och se vad ni hittat på för fint.
Julkramar från mig till er

5 kommentarer:

KRUMELEJ sa...

God jul! Vilka fina tomtenissar.

Heimlaga sa...

Vilka prydliga killar! Det är väl bra att kläderna räcker länge!

Marina sa...

God fortsättning! Man kan aldrig få för mycket växtmån, bara kläderna sitter bra från början :-).

Stiliga killar!

Kort og Søm sa...

Så fint bilde,
ha en riktig god jul!
Klem :O)

lilla hjärtat sa...

Vad gulliga ni är, ja visst är de söta ; ) God fortsättning!!