Till salu

lördag 11 september 2010

T-shirt´s



I dag bjuder jag på två stycken obloggade t-shirts till grabbarna. När jag väntade på mina namnband var det så mycket annat som låg och väntade så de här var inte nummer ett på listan. Tur det finns användning av t-shirts året om. Nu är namn banden på och i morgon kommer grabbarna att bära dem på kalaset. Veckan som varit har inneburit jobb, sjuka barn och lite pusslande med mormor och farmor för att få allt att gå ihop. Så inget nytt från systugan denna vacka. Nu ska ska jag börja förbereda kalas och hålla tummarna för att de håller sig friska ett tag. Trevlig helg till er alla.

3 kommentarer:

KRUMELEJ sa...

Jättesnygga! Har det tyget liggande med, men än har jag inte satt saxen i det.

Kort og Søm sa...

Kjempe fine T-shirts!
God søndag,
klem Fredrikke :O)

lilla hjärtat sa...

Tack så mycket.

KRUMELEJ- Dax att sätta saxen i det ; )