Till salu

onsdag 13 januari 2010

Sydag


I Lördags var det dags för Morvern och mig att ägna en hel dag till sömnad. Medan sambon var på fotbollscup ordnades barnvakt till barnen. Resultat = kvalitetstid för oss alla ; )
Dagens sömnad blev byxor av olika slag. Mudd byxor alá jogging, fleece byxor och långkalsonger som tyvärr inte fått någon mudd ännu. Morvern och jag gjorde ett litet byte av tyger, jag fick bla. det rutiga till båda grabbarna och hon fick två sorters tyg till byxor till hennes pojk. Nu har de att växa i ett tag till. Som vanligt blir det mer snack än verkstad när vi träffas men roligt har vi. Längtar redan till nästa syträff.

2 kommentarer:

Annelie sa...

Tack för sydagen, det var riktigt gött att komma hemifrån o ägna sig åt det som är roligast :)
Byxorna ser ut att passa perfekt på bägge grabbsen, fleecebrallorna blev bra tycker jag det ser ut som? Inge bylsiga o inte för tighta nedtill?

KRUMELEJ sa...

Vad himla roligt det måste vara att ha någon att dela sin hobby med. Själv är jag ensam synörd i våran kompiskrets :D. Jättefina byxor.