Till salu

fredag 10 april 2009

Vimplar



I dag var det två kalas att gå på. Eftersom stora killen fortfarande hade feber i morse beslutade vi oss för att dela på oss. Jag och lilleman åkte runt och kalasade för hela familjen. Första kalaset var ett barnkalas för en kompis som blivit tre år. Enligt mamman önskade han sig vimplar till sitt rum. Vimplarna skulle gå i blå/vitt och gärna innehålla döskalle tyg, då jag saknade detta gjorde jag en vimpel med applikation. Vimplarna är roliga att göra så de passar in i barnets rum men passar lika bra att använda vid kalas.

3 kommentarer:

Katrina sa...

Riktigt fint! :) Vilken bra o enkel idé!

lilla hjärtat sa...

Tack! Visst är det och går att göra i så många olika varianter.

Fia sa...

Jisses vad fina! Sådana skulle min äldste kille vilja ha...Hinner jag...?