Till salu

fredag 13 februari 2009

En familjebild

I brist på "sömn"ads bevis kommer här en familjebild. Byxorna på lilleman är det närmaste bildbevis jag har att komma med nu. Tiden vill inte räcka till riktigt men snart så hoppas jag kunna återuppta mitt skapande. Måste erkänna att jag sytt lite, läst en del om sömnad och klämt lite på tyger ; ) Så nu finns ännu mer ideér på kommande projekt. Ni andra sybloggare gör det inte lättare när ni presenterar era fina alster och gör mig påmind om att VÅREN faktiskt är på väg fast snön ligger vit här än. Så för er som väntar och kikar in då och då hoppas jag kunna visa något snart.

Trevlig helg!

6 kommentarer:

Helena sa...

Fint foto! Trevlig helg!

Ceci sa...

Vilken fin familj! Jag hade aldrig trott att en liten bebis kunde ta så mycket tid men visst är det härligt ändå =)

Mallaching sa...

Jag fick inte till nån kommentar på förra inlägget.. men här kommer det:

-Såååå sööt! Vilken mysplutt! (Dom e ju ofta det...)

Grattis och tiden kommer med tiden... som du vet... :) mys på!

Vindling sa...

Så fina ni är. :) Trevlig helg på dig med.

Junebacken sa...

Vilken fin liten familj ni är.

OttoPippi sa...

Vilken underbart söt familj ni är!!! :-) *snyft!*